Jesteś tutaj: Start / Prawa pacjenta

Prawa pacjenta

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Pacjent ma prawo do:

  • ŚWIADCZEŃ   ZDROWOTNYCH   ODPOWIADAJACYCH   WYMAGANIOM   AKTUALNEJ   WIEDZY   MEDYCZNEJ;

  • INFORMACJI   O   SWOIM   STANIE   ZDROWIA;

  • ZACHOWANIA   W   TAJEMNICY   PRZEZ   OSOBY   UDZIELAJACE    ŚWIADCZEŃ   ZDROWOTNYCH,   INFORMACJI ZWIĄZANYCH   Z   PACJENTEM,   W   SZCZEGÓLNOŚCI   Z   JEGO   STANEM   ZDROWIA;

  • WYRAŻENIA   ZGODY   ALBO   ODMOWY   NA   UDZIELENIE   ŚWIADCZEŃ   ZDROWOTNYCH;

  • ZGŁASZANIA   DZIAŁAŃ   NIEPOŻADANYCH   PRODUKTÓW   LECZNICZYCH;

  • POSZANOWANIA   INTYMNOŚCI   I   GODNOŚCI,   W   SZCZEGÓLNOŚCI   W   CZASIE   UDZIELANIA   ŚWIADCZEŃ   ZDROWOTNYCH;

  • DOKUMENTACJI   MEDYCZNEJ   DOTYCZĄCEJ   STANU   ZDROWIA   ORAZ   UDZIELONYCH   ŚWIADCZEŃ   ZDROWOTNYCH;

  • ZGŁOSZENIA   SPRZECIWU   WOBEC   OPINII   ALBO   ORZECZENIA   LEKARZA;

  • POSZANOWANIA   ŻYCIA   PRYWATNEGO   I   RODZINNEGO;

  • OPIEKI   DUSZPASTERSKIEJ;


W razie pytań, prosimy o kontakt z:

Biurem Rzecznika Praw Pacjenta 01-231 Warszawa ul. Płocka 11/ 13

Bezpłatna infolinia  800 190 590   czynna   pn. – pt. 800 – 18 00

lub e-mail  kancelaria@rpp.gov.pl

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2017-11-15
Data publikacji:2017-11-15
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:2296