Prawa pacjenta
Pacjent ma prawo do:
-
ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH ODPOWIADAJACYCH WYMAGANIOM AKTUALNEJ WIEDZY MEDYCZNEJ;
-
INFORMACJI O SWOIM STANIE ZDROWIA;
-
ZACHOWANIA W TAJEMNICY PRZEZ OSOBY UDZIELAJACE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH, INFORMACJI ZWIĄZANYCH Z PACJENTEM, W SZCZEGÓLNOŚCI Z JEGO STANEM ZDROWIA;
-
WYRAŻENIA ZGODY ALBO ODMOWY NA UDZIELENIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH;
-
ZGŁASZANIA DZIAŁAŃ NIEPOŻADANYCH PRODUKTÓW LECZNICZYCH;
-
POSZANOWANIA INTYMNOŚCI I GODNOŚCI, W SZCZEGÓLNOŚCI W CZASIE UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH;
-
DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ DOTYCZĄCEJ STANU ZDROWIA ORAZ UDZIELONYCH ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH;
-
ZGŁOSZENIA SPRZECIWU WOBEC OPINII ALBO ORZECZENIA LEKARZA;
-
POSZANOWANIA ŻYCIA PRYWATNEGO I RODZINNEGO;
-
OPIEKI DUSZPASTERSKIEJ;
W razie pytań, prosimy o kontakt z:
Biurem Rzecznika Praw Pacjenta 01-231 Warszawa ul. Płocka 11/ 13
Bezpłatna infolinia 800 190 590 czynna pn. – pt. 800 – 18 00
lub e-mail kancelaria@rpp.gov.pl
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2017-11-15 |
Data publikacji: | 2017-11-15 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 2296 |